Apocalypse now

Astazi toata ziua l-am avut companie pe Jim Morrison cantandu-mi despre viziuni ale sfarsitului, femei efemere, iubiri nenascute si spaime viscerale. Butonul de play si soarele a disaprut in fum de ape, monstri mecanici mananca cladiri intr-o apocalipsa imobiliara, iar ploaia furioasa e o perdea ce dezvaluie o alta lume.

25052009091


„I will not go
Prefer a feast of friends
To the giant family.”

(Jim a bantuit astazi, pentru ca seara am avut surpriza sa vad ca a fost si pe la Unicorn)

12 comentarii

  1. bine ca te-ai hotarat pana la urma cu mutatul 🙂

  2. Jim e mereu cu noi… mie imi staruie uneori cu zilele in cap, sau poate e doar sunetul ploii. 😉
    ps
    am incercat sa-ti comentez pe weblog si n-a fost chip.

  3. Aproape ca m-au fortat, Loli. Bine ca ai revenit si tu.
    Weblogul nu raspunde la telepatie Unicornule.

  4. ce oameni rai care comenteaza numai aici si acolo nu ca sa nu fie identice identice cum ar fi civilizat si frumos ;D

    jim :))))

    bai dati-mi si mie numarul lui de telefon dc sunteti asa intimi cu el 😀

  5. Ultima data l-am vazut la o bere cu Bob, si nu am vrut sa-l deranjez.

  6. pai ce pagina cautai?
    bai eu nu inteleg nimic /:)

  7. Eh, M-ule, e o poza simbolica, am inchis blogu ala.

  8. m-am gandit la asta, dar ma gandeam ca e prea simbolic pt … un tip :)))

    haide mai, ce trist

  9. As zice ca esti misandra M-ule, dar stiu ca era altceva in loc de puncte puncte.
    Si totusi este trist in lume…

  10. in primul rand ca vroiam sa zic subtil
    deci eu o banuiesc pe unicorn ca mi-a plasat mie handicapul cu cuvintele ca nu stiu ce se intampla pe mine de la o vreme

    era un gest in loc de puncte :))
    gestul asta care inseamna a ..pufni
    ca si cand as rade, condescendent

    bine, glumesc
    nu sunt misandra
    sunt mizantropa ;D

    da, e cam trist pe lume
    asta nu e dintr-o poezie?
    retoric

  11. Este, Eminescu. Si eu mi-s ciufut la oara asta, da imi caut coltul si trece.

  12. Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

