nonsensuri inexistentiale de trei lei la trei noaptea

Sunt un ignorant din anumite puncte de vedere. Pentru ca nu vreau
sa
votez, pt ca nu ma intereseaza politica, pt ca in general, nu ma
intereseaza ce se intampla in tara asta. Si atunci de ce mai stau pe
aici? Pt ca aici mai am bruma de prieteni care mi-au ramas. Cand n-or
mai fi nici aia, m-oi duce si eu. Nu votez pt ca nu am cu cine. Sunt
satul de aceleasi fete perindate in politica ultimilor zece ani; stim
cu totii de ce sunt in stare; iar cei noi nu conving pe nimeni. Nu pot
vota un primar pt ca nu stau prea mult in
acelasi loc. Acei doi, trei oameni pe care ii cred capabili, nu ii pot
alege. Si lucrul asta simplu e greu de priceput pt cei apasati de
responsabilitatile sociale. Da, eu nu-mi asum nici una, pt ca
societatea asta nu mi-a oferit nimic. Nu lucrez pt vreo firma din
Romania, nu sunt platit din bani romanesti; dar platesc impozite la
statul roman, si o firma din Romania traieste din banii unor fraieri ca
mine. Singurul beneficiu primit de la societate a fost scoala.
Incerc sa ma revansez. Nu ma pot concentra pe ce se intampla in planul
indepartat atata timp cat propriul univers are un impact puternic
asupra mea.  
 
Nu ca nu le-as dori altora tot binele din lume, dar de ceva timp
sunt
pesimistul de serviciu; asa ca le cer sa mai lase putin si pentru mine.
Refuz sa iau pastile, dar presimt ca in urmatoarele 3 saptamani o sa
inghit cu pumnul imaginar antivomitive si antidepresive. Atata fericire
in jur ma face sa vars. Daca imi ureaza cineva sarbatori fericite, il
impusc. Ce nu am sabotat eu pentru perioada asta, au sabotat altii.
Toti fac planuri, trag linie. Eu tac, inghit, fac marea trecere in
curand; dar linia si socoteala o voi face peste vreun an, ca acum imi
da cu minus. Nu stiu care criza ma afecteaza mai mult; dar la oricare
ma gandesc, ma apuca rasul.
 
Sorumeo, ma indoiesc ca citesti aberatiile mele de aici, dar mai
zic odata ca imi pare rau ca nu am ajuns la nunta voastra; stiu ca v-am
dezamagit, asa cum am dezamagit multa lume; de aici si perioada de
glorie prin care trec. Am indoieli ca voi reusi sa ajung la a mea. Si
daca nu raspund la telefon uneori, nu am murit, doar mi-am dat log-out
pt o scurta perioada. 
 
Zicand astea, poate ma motivez sa invat dracului, sa imi pot
schimba jobul. De ce nu voi ajunge niciodata comandant de nava?! Pentru
ca a mai fost unul ca Basescu, sau altii; cu care nu vreau sa ma
identific. Pentru ca ma regasesc din ce in ce mai putin in multi dintre
colegii de munca. Pentru ca m-am saturat de prejudecati si intrebari de
genul: "Si la ce iti trebuie facultate pentru asta?!" Pentru ca nu mai
vreau sa fiu un strain in propria tara si propria viata. Si mai ales
pentru ca, poate, la un moment dat va exista o femeie care ma va dori
mereu langa ea si eu voi fi suficient de orb sa vad asta. Cu toate
astea, imi place ce am facut pana acum. Pentru voi restul, nu stiu
decat sa beau si sa ma duc la curve.
 
Luni dimineata, inainte sa intre boul ala cu masina in mine, aveam
atat de multa buna dispozitie cat nu poate incapea in sufletul uni om,
si atunci mai da si la altii. Dar dupa ce cazi sistematic in cur, te
gandesti ca e mai bine sa mergi dea busilea.
 
Am fost suficient de obosit si defensiv incat sa nu onorez o
invitatie la Bucuresti. Inca o sansa de socializare la care dracul
sociopat din mine a protestat. Imi pare rau, as fi evitat sa scriu mizeriile astea. As vrea macar sa ma duc macar la asta si la asta; dac-oi gasi pe cineva suficient de disperat sa imi tina companie. Am vrut sa fiu singur cand nu eram, acum sunt cand nu vreau.

5 comentarii

  1. An senzatia ca pestera despre care-mi povesteai e mai adanca decat pare… nu vreau sa-ti temperez scepticismul dar poate ca n-ar fi o idee rea sa umbli la flacara… s-or schimba umbrele intru diversitate, cel putin.

  2. Am

  3. A umblat Marea Entitate si a facut lumina! Exhibitionismul asta are si un efect de bumerang.
    Ambele mi-au dat trezirea.

  4. am mai lasat un comment aici, a fost primul, dar a disparut ca si cand n-ar fi fost. ma bucur sa descopar ca si fara el te-a lovit bumerangu’ si ti-ai regasit motivatia.
    iar pentru asta:
    "poate, la un moment dat va exista o femeie care ma va dori mereu langa ea si eu voi fi suficient de orb sa vad asta."
    meriti o bila alba si un zambet pe fata in fiecare zi!

  5. Ooops! Io nu am sters nimic! Ma jur pe rosu.
    E conspiratie oameni buni! Apocalipsa informationala ne trage de neuroni. Ne (ma) saboteaza compu’ si weblogu’. Pe primu il bag in service chiar acum; pt al doilea: sa ma mut, sa nu ma mut..


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu