Vodafone: viitorul suna bine! Eu: lasa-l sa sune!

Actul intai.
 
Mail catre Vodafone: Buna ziua ma numesc blabla, folosesc minunatele dumneavoastra servicii de internet mobil unde vrea muschii mei, dar ma trageti pe pix. Din banda de 1 mbps io ma dau doar cu 128 kbps, uneori cu 56k. Adica mai rau ca modemu lu bunica.
No reply.
Al doilea mail, dupa ce vine si factura degraba datatoare de infarct pt un detinator de salariu de Romania: Mai labarilor, ce sa fac sa ma bagati in seama? Si cum se explica traficul de o suta de megi pe roaming, din data de, intre orele de, durata conexiunii de. Cultura generala de fizica si telecom ne spune ca la viteza maxima teoretica in gprs de 56 kbps, sutele alea de megi le faceam in cateva zile, suficient cat sa vin de la capatul lumii si sa va strang de gat.
No reply.
Dupa o saptamana: tarrr tarrrr tarrrr. momentan toti operatorii nostri sunt ocupati cu datu de limbi la sef si sex neprotejat in pauze. va rugam nu insistati.
Ca sa explici automatului de carne care raspunde la telefon sau alora de la relatii indecente cu publicul cum de facturile si serviciile lor sunt penibile, iti trebuie master in diplomatie si 10 ani de practica. Eu nu-i am.
Ei, acu nu dati fuga dincolo, la portocalii, ca e la fel. Sunt pe black list acolo, si mai au putin si trimit racketii dupa mine. Eu le-am trimis OPC si un avocat.

Pauza de Craciun.

Actul doi.

La un moment dat Vodafone Mobile Connect ma anunta ca vajnicii tastatori care lucreaza pe plantatia companiei din titlu au justificat prima de porc. Adica au lansat un update. Sunt de acord, dar am voie sa instalez doar daca dau jos vechitura. Fie, cum ziceti voi. Eroare! Registrii facuti de romanii din vale ai lui Bill nu se impaca cu pretentiile romanilor de acasa de la Vodafone. Ca si in realitate, cica astia de aici is mai buni, le stiu pe toate. Oricat am incercat sa mediez conflictul, punandu-mi la bataie diplomatia de calculator, n-au vrut si pace. Asa ca am taiat problema de la radacina cu fierastraul de tip format. In loc sa ma dau cu curu pe zapada de afara si de pe net, pe 30 eu mi puneam "termopane" noi la "carnetel". Multumesc, Vodafone, pt softul prost scris facut cadou de un Mos Craciun retardat! Toate urarile ce nu s-au facut zilele astea la voi si la programatorii vostri sa fie! Ups, cunsc si eu cativa pe acolo…
Da ce crezi ma ca ai scapat? Ca o sa zburzi ca melcul turbat pe autostrada informationala de  unde vrea muschii tai? Noo! Ati vazut voi sistem restore sa functioneze? Pe ala l-au pus baietii din vale ca sa-si scoata banii de avion pana in Romania si ca sa te puna pe tine sa dai rasnita de single core de pomana, sa faci credit si sa iei una cu patru creiere. Da las ca am 2 backup-uri, imi zic naiv. Unul nu merge si unul e stricat. Si dupa "restaurare" ma trezesc cu platanele in pielea goala. Chele, zero informatie, a ras tot. Il las pe Bill de la spurcat si ii iau pe aia de la HP. Halal Programe! M-am trezit cu leptoapa asa cum a facut-o omuletu ala galben si ochi lungi acolo, la HPmadeinchina. Daca inainte aveam un comp burdusit de programe, material de studiu, de laba, poze cu foste si  filme ciudate, dar fara net; acum am unul doar cu ferestre si tot fara net. Ma salvez cu telefonul si un cablu (desi de obicei si asta avea de suferit cand dadea cu nasu de vreun update). Start download. Bilant: browsere, ym, playere/editoare, torenti: de la 3 ore in sus;  update winvista: 33% in 3 zile; openoffice-cativa megi din cateva sute, still pending; bitdefender: pana termina, expira licenta; garminuri, ciscouri, caduri: cu zilele la coada.
Hai sa fim seriosi, l-am lasat in plata Domnului, mi-am luat sticlele de vin si m-am carat la Galati sa fac revelionul si zilele de nastere.