Lingvistice

Ieri a fost o zi "semipoliglota" si semidocta. Am avut nevoie sa sun la HP serviciul clieni romani, si m-am conversat intr-o semiromana cu doi unguri (pe rand). Nu-s xenofob, da de ce HP Romania nu e cu romani? Oare fiindca i s-ar fi zis Haoleu Praleo?! Apoi am sunat la HP Honk Kong (iap!) si m-am conversat intr-o semiengleza cu un cantonez. Semiesec sau semisucces. Apoi m-a sunat un arab care vroia acel produs HP si m-am conversat iar intr-o semiengleza si semiromana. Si tot nerezolvat am ramas. Sau semi.

5 comentarii

  1. De cand cu globalizarea asta totul e posibil:))

  2. Cum vrei; ca nu m-a suparat, doar amuzat!. Asa ramane!

  3. ca asa-i natura umana, sa insinueze ea mereu… 😛
    pot sa-mi retrag subantelesu’?
    si ramane cum ne-am inteles, da?

  4. Da, mi-am luat-o, daca nu-s atent ce zic! ca nu vroiam sa fie cu subînţeles.

  5. 😉 e rau sa ramai semi-rezolvat…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu